uitleg

Het reset programma

Het programma bestaat uit vier weken. In deze vier weken breng je je lichaam meer in balans door je voedingspatroon aan te passen. Daarnaast sport je in een groep 3 tot 4 keer per week.
Je volgt wekelijks een college en maakt (reflectie)opdrachten uit het logboek. Middels een wekelijkse meting en voortgangsgesprek bespreken we jouw resultaten, verwachtingen en behoeftes. 

 Opbouw

  • Prepweek
  • Week 1
  • Week 2
  • Week 3

prepweek

Tijdens de prepweek bereid je je voor op het programma.
Je krijg tijdens het eerste college uitleg over voeding en alle voedingscombinaties van het programma.
Daarnaast voeren we een gesprek waarin we jouw verwachtingen en doelen bespreken en voeren we een omtreksmeting uit: met een meetlint meten we de omtrek op meerdere plekken. 
Je maakt voorbereidende opdrachten in je logboek, start met het ontbijten van eiwitten en plant je voeding en training in voor de eerste week. Daarnaast lees je de eerste 2 hoodstukken van het e-book. Als je wilt, mag je al komen sporten, maar dit hoeft nog niet.

Samengevat bevat de prepweek 

  • Een intakegesprek en omtreksmeting
  • Een college over voeding en voedingscombinaties
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Lezen hoofdstuk 1 en 2 van het E-book
  • Starten met het ontbijten van eiwitten
  • Plannen van training en voeding week 1
  • (4 trainingen)

week 1

In week 1 start je met het eten van bepaalde voedingscombinaties. Je krijgt tijdens het college uitleg over training en beweging en de invloed hiervan op je gezondheid. Daarnaast kom je 4 keer trainen, maak je opdrachten uit het logboek, kook je twee nieuwe recepten volgens de richtlijnen en lees je hoofdstuk 3 en 4 van het e-book. 
Aan het einde van week 1 voeren we het voortgangsgesprek met bijbehorende meting uit. 

Samengevat bevat week 1

  • Een voortgangsgesprek en bijbehorende meting 
  • Een college over training en beweging
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Lezen hoofdstuk 3 en 4 van het E-book
  • Starten met het maken van voedingscombinaties
  • Plannen van training en voeding week 2
  • Deelname vier trainingen

week 2

In week 2 blijf je de dezelfde voedingscombinaties maken. 
Je krijgt tijdens het college uitleg over hormonen en de invloed van voeding, slaap en beweging hierop. Daarnaast train je 3 keer,  maak je opdrachten uit het logboek, kook je twee nieuwe recepten volgens de richtlijnen en lees je hoofdstuk 5 en 6.  
Aan het einde van week 2 voeren we het voortgangsgesprek met bijbehorende meting uit. 

Samengevat bevat week 2

  • Een voortgangsgesprek en bijbehorende meting 
  • Een college over hormonen
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Lezen hoofdstuk 5 en 6 van het E-book
  • Plannen van training en voeding week 3
  • Deelname vier trainingen

week 3

Week 3 is de laatste week van het programma. Het laatste college  gaat over gedragsverandering en tips & tricks voor de toekomst. Het laatste college is tevens de gezamenlijke (feestelijke) afsluiting waarbij we ervaringen uitwisselen onder het genot van een suikervrij taartje. Daarnaast train je in de laatste week weer 4 keer, maak je de opdrachten uit het logboek en lees je hoofdstuk 7 en 8 van het E-book.

Na afloop van week 3 volgt een laatste evaluatiegesprek met bijbehorende meting. Tijdens dit gesprek plannen we ook het follow-up gesprek in voor over 2 weken. Dit is overigens niet verplicht. 

Samengevat bevat week 3:

  • Een evaluatiegesprek en bijbehorende meting 
  • Een college over gedragsverandering
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Lezen hoofdstuk 7 en 8 van het E-book
  • Plannen van training en voeding 
  • Deelname vier trainingen

 

Locatie

De Oude Delft 112,

2611 CG Delft, Nederland

Contact

06-16269166

info@kidfit-delft.com

openingstijden

Ma: 8.00 – 18.00

Di: 8.00 – 18.00

Za: 8.00 – 12.00

Zo: 8.00 – 12.00