uitleg

Het reset programma

Het programma bestaat uit vier weken. In deze vier weken brengen we het lichaam meer in balans. Ook leer je over je eigen lichaam, hormoonhuishouding, voeding en training. 

Samengevat bevat het programma

  • Vier weken persoonlijke begeleiding 
  • Uitleg over voeding, training en hormonen
  • Uitlezen hormonaal profiel
  • Twee huidplooimetingen
  • Wekelijkse trainingen
  • Wekelijkse metingen
  • Een persoonlijk logboek
  • Een receptenboek 
  • Supplementen (t.w.v. €60,-)
  • Eén follow-up meting 

 Opbouw

  • Prepweek
  • Week 1
  • Week 2
  • Week 3

prepweek

Tijdens de prepweek bereid je je voor op het programma.
Je krijg tijdens een meeting uitleg over alle voedingscombinaties van het programma.
Daarnaast voeren we een nulmeting uit om jouw hormonale profiel vast te stellen en bespreken we jouw doelen.
Je maakt voorbereidende opdrachten in je logboek, start met het ontbijten van eiwitten en plant je voeding en training voor de eerste week.

Samengevat bevat de prepweek 

  • Een nulmeting en bespreking doelen
  • Een meeting over voedingscombinaties
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Starten met het ontbijten van eiwitten
  • Plannen van training en voeding w1

week 1

In week 1 start je met het eten van bepaalde voedingscombinaties. Je krijgt tijdens een meeting uitleg over training en beweging en de invloed hiervan op je gezondheid. Daarnaast ontvang je vier trainingen, maak je opdrachten uit het logboek en kook je twee nieuwe recepten volgens de richtlijnen. 
Aan het einde van week 1 is er een meting om jouw progressie inzichtelijk te maken. Ook bespreken we dan de opdrachten uit het logboek en eventuele vragen. 

Samengevat bevat week 1

  • Starten met voedingscombinaties
  • Een meting en voortgangsgesprek
  • Een meeting over training en beweging 
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Vier trainingen voor thuis
  • Plannen van training en voeding w2

week 2

In week 2 blijf je bepaalde voedingscombinaties maken.  Je krijgt tijdens een meeting uitleg over het optimaliseren van lichamelijke processen en het gebruik van supplementen. Daarnaast ontvang je drie trainingen, maak je opdrachten uit het logboek en kook je twee nieuwe recepten volgens de richtlijnen. 
Aan het einde van week 2 is er weer een meting waarin we jouw progressie inzichtelijk maken. Ook bespreken we dan de opdrachten uit het logboek en eventuele vragen. 

Samengevat bevat week 2

  • Een meting en voortgangsgesprek
  • Een meeting over supplementen 
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Drie trainingen voor thuis
  • Plannen van training en voeding w3

week 3

Week 3 is de laatste week van het programma. Je krijgt tijdens een meeting uitleg over stress, suiker en hormonen. Daarnaast ontvang je vier trainingen, maak je opdrachten uit het logboek en krijg je tips over het behouden van een gezonde levensstijl.

Na afloop van week 3 volgt een meting en een eindgesprek waarin we jouw resultaten bespreken. Ook volgt nogmaals de huidplooimeting. Het is mogelijk om een follow-up meting in te plannen voor na het programma als je dat fijn vindt. 

Samengevat bevat week 3:

  • Een meting en eindgesprek 
  • Een huidplooimeting
  • Een meeting over stress en suiker 
  • Opdrachten uit het logboek 
  • Tips gezonde levensstijl behouden
  • Vier trainingen voor thuis
  • Eventuele follow-up meting
Locatie

De Oude Delft 112,

2611 CG Delft, Nederland

Contact

06-16269166

info@kidfit-delft.com

openingstijden

Ma: 8.00 – 18.00

Di: 8.00 – 18.00

Za: 8.00 – 12.00

Zo: 8.00 – 12.00